Záruční a pozáruční servis

Naše společnost nabízí záruční i pozáruční servis pro přední světové výrobce IT v osmi servisních střediscích po celé ČR nebo v místě instalace zařízení.

 
Nabízíme tyto služby:
 
  • Záruční servis dle podmínek výrobce v závislosti na úrovni záruky daného zařízení
  • Pozáruční servis dle požadavku zákazníka v servisním centru nebo v místě instalace
  • Nadstandartní servis (rozšířené záruky, SLA) v závislosti na parametrech záruky dané výrobcem nebo dle požadavku zákazníka.
  • Jedná se o parametry služby jako jsou  garantovaná doba odezvy či opravy, SW podpora, zapůjčení náhradního zařízení po dobu opravy atd.
  • Profylaxe a audity zařízení na základě domluvy se zákazníkem. Služba obsahuje mj. pravidelné servisní prohlídky, kontrolu stavu a vyhodnocení rentability provozu.
  • Možnost odborné instalace se zaškolením obsluhy pro námi dodaná zařízení
  • Ekologickou likvidaci starých nebo nefunkčních zařízení u smluvních partnerů včetně potvrzení o likvidaci.
 
Pro tyto typy zařízení:
 
  • PC & Notebooky
  • Servery a datová úložiště
  • Tiskárny a multifunkce
  • Plotry a skenery
  • Záložní zdroje
  • a  další produkty, pro které jsme autorizováni daným výrobcem
 
Snažíme se každému zákazníkovi připravit nabídku služeb dle jeho potřeb. Pokud máte o spolupráci s naší společností zájem, kontaktujte nás v našich regionálních centrech  a my Vám rádi poradíme a pomůžeme. Záruční servis zajišťujeme dle podmínek výrobce přímo v našich servisních střediscích po celé ČR nebo v místě instalace zařízení, vždy v závislosti na úrovni platné záruky daného zařízení.